مردان آتش لزوم برخورد قاطع تر مراجع قضایی با مجرمان - مردان آتش

به گزارش مردان آتش؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ روز دوشنبه در آئین تشییع استوار شهید “یاسر طاهری” گفت: اساسی ترین رکن جامعه امنیت است و اگر نباشد میسر نخواهد بود که بتوان در سطوح مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی گام برداشت‌.

او افزود: همچنین تامین امنیت در کشوری مثل کشور ما با توجه به توطئه‌هایی که از سمت معاندان صورت می‌گیرد کاری بس سخت و دشوار است، که شاهد هستید ناجا چگونه در مرزها، شهرها و روستاها در مواجهه با هزینه‌های سنگین دشمن برای برهم زدن نظم و امنیت به شدت تلاش می‌کند.

مقام ارش انتظامی پایتخت ابراز کرد: برای نگه‌داشت این مهم (امنیت) باید هزینه‌های سنگینی دهیم؛ شهید طاهری دومین جوانی است که در ۱۰ روز گذشته در مبارزه با سارقان مسلح تقدیم کردیم.

او بیان کرد: آن‌چه فرماندهان از شهید طاهری گفتند از خانواده‌ای متدین بودند و برادر او از مرزبانان غیور ناجا است. این جوان شهید رشید ما نیز در بسیاری از مواقع که ماموریت‌های سخت و سنگین بود، همواره پیش‌قدم می‌شد.

رحیمی در خصوص حادثه‌ای که منجر به شهادت استوار طاهری شد، گفت: تیزهوشی این افسر رشید و دلاور ما است که در حالی که در حال بررسی منطقه بود به یک گروه مظنون می‌شود که در جهت مخالف بلوار آفریقا بودند؛ پیگیری می‌کند و به محض پرس‌وجو و اقدام برای دستگیری، متهمان سوار خودروی پارک شده می‌شوند و اقدام به فرار می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: مامور ما خود را روی خودروی وانت اشرار مسلح پرتاب می‌کند و خودرو به صورت مارپیچ مسیر را طی می‌کند و ایشان با تمام قدرت کارش را دنبال می‌کند تا در جای مناسب در خیابان “مدرس” که ترافیک ایجاد شد برای بررسی پیاده می‌شود، درگیری مسلحانه رخ می‌دهد و مامور ما پنج گلوله شلیک کرد اما همدستان متهمان ناجوانمردانه و از پشت او را به شهادت رساندند.

او با بیان اینکه سرنخ‌های خوبی برای دستگیری سارقان مذکور در دست است، خطاب به خانواده معظم شهید طاهری اظهار کرد: مطمئن باشید اجازه نمی‌دهیم آسایش داشته باشند.

مقام ارشد انتظامی تهران بزرگ با اشاره به فرمایشان مقام معظم رهبری ادامه داد: آنان که در لباس نیروی انتظامی برای آسایش و آرامش مردم تلاش می‌کنند به معنای واقعی مجاهدان فی سبیل الله است. این مدال افتخار برازنده شهید پرافتخار ماست. ما از زمان جنگ کنار شهدا بودیم و این جمله همیشه گفته می‌شد که انتخاب شهید بی‌حساب و کتاب نیست

سردار رحیمی تصریح کرد: انتظار داریم مراجع قضایی با برخورد قاطع‌تر با مجرمان مانع تکرار وقوع جرم شوند.

او خطاب به خانواده داغدیده حاضر گفت: هرکسی شایسته و لایق مقام شهادت و جانبازی نیست. هر خانواده‌ای هم لایق این جایگاه نیست. این‌ها مدال‌های ارزشمندی است که خدا می‌دهد و طاقتش را هم می‌دهد.

رحیمی بیان کرد: نیروی انتظامی به عنوان سربازان وطن و نوکران ملت همواره تا پای جان برای تامین امنیت جامعه می‌ایستند. یاسر طاهری آخرین شهید ما نخواهد بود و ما روزی که این لباس را پوشیدیم آماده شهادت شدیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: به جانی‌هایی که فکر می‌کنند می‌توانند ما را از مسیر خود دور کنند، تذکر می‌دهم که ما در این مسیر ایستاده‌ایم؛ تعدادی می‌رویم، تعدادی جانباز می‌شویم و تا آخرین قدم سرباز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم ماند و علمی که حسین بن علی (ع) ۱۴۰۰ سال پیش با خانواده برافروخت، برافراشته نگه می‌داریم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 260 views بار دسته بندی : انتظامی و حوادث تاريخ : 20 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها