مردان آتش وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان از پشتوانه مجلس انقلابی برخوردار است/ موفقیت وزیر بهداشت به معنی موفقیت مردم است/ سلامت مردم از اولویت های دولت و وزارت بهداشت هر کشوری است - مردان آتش

به گزارش مردان آتش؛ یحیی ابراهیمی با بیان این که کابینه معرفی شده متشکل از افراد با تجربه و جوان و به نوعی تجارب و جوانی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، گفت: دکتر عین الهی جزو افراد با سابقه درخشان است. وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان از بدنه وزارت بهداشت بوده و سالیان سال در حوزه های مدیریتی بویژه در راس معاونت آموزشی، دبیرخانه شورای عالی تخصصی و ردیف های مختلف قرار داشته و به عنوان یک فردی که می توان روی آن سرمایه گذاری کرد و نیرویی جهادی و از ابتدای انقلاب در مسیر نظام بوده و تجربه، تخصص، تعهد و سابقه مدیریت ایشان در کنار هم در حوزه وزارت بهداشت به کمک یک تیم قدرتمند ، متخصص و کارآمد خارج از تعصبات قومی و قبیله ای و تعصبات سیاسی می تواند مثمر ثمر واقع شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سلامت مردم از اولویت های هر دولتی است و نمی توان افراد نالایق در این حوزه قرار گیرد و باعث به خطر افتادن این مهم شود .

وی با بیان این که سیاست های کمیسیون بهداشت و درمان بدین صورت است که هر فردی که به وزارت میرسد بایستی براساس قانون و ضوابط قانونی عمل کند، خاطر نشان کرد : وزیر بهداشت می بایست  براساس مردان آتشمه ششم توسعه به عنوان اسناد بالا دستی یک مجری خوب باشد  و مردان آتشمه های وزارت بهداشت را به درستی اجرا کند .

ابراهیمی در پایان افزود : نگاه کمیسیون بهداشت و درمان به دلیل توانمندی دکتر عین الهی مثبت است و قطعا با پشتوانه مجلس انقلابی رای اعتماد را کسب خواهند کرد و در این سمت موفق عمل خواهند شد و موفقیت دکتر عین الهی به معنی موفقیت مردم است .

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 219 views بار دسته بندی : سلامت تاريخ : 20 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.