مردان آتش اسماعیلی: قدرت انقلاب اسلامی به هیات های دینی و شبکه مویرگی و مردمی تشکل های مذهبی است - مردان آتش

اسماعیلی: قدرت انقلاب اسلامی به هیات های دینی و شبکه مویرگی و مردمی تشکل های مذهبی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شبکه هیات دینی و حسینی در ایران بزرگ و در هم تنیده است که هیچ قدرت بزرگی توانایی مقابله با این شبکه سخت و مردمی ندارد‌.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری مردان آتش، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز دوشنبه ۱۶ مرداد در آیین اختتامیه دومین مهرواره برگزیدگان سال هیات و تشکل های دینی اظهار داشت: هیات های دینی و تشک های مذهبی در دوران جمهوری اسلامی به شکوفایی رسیده است‌.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما در ایام فاطمیه سال ۴۱ آغاز شد و با یاد و نام حسین بن علی (ع) و عاشورا و اربعین طومار رژیم طاغوت پیچانده و سپس به دوران شکوفایی انقلاب اسلامی رسیدیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد تاکید کرد: انقلاب اسلامی محصول اربعین هاست و‌ حماسه عاشورا ما را پیروز کرده است. 

اسماعیلی گفت: نرم افزاری که انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) از آن استفاده کرد تا رژیم طاغوت سرنگون بشود شبکه هیات های دینی و حضور مویرگی عزاداران سید الشهدا(ع) بود‌.

وی خاطرنشان کرد: شبکه هیات دینی و حسینی در ایران بزرگ و در هم تنیده است که هیچ قدرت بزرگی توانایی مقابله با این شبکه سخت و مردمی ندارد‌. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اظهار داشت: انقلاب اسلامی مجهز به قدرت هیات های دینی است گفت: در فتنه اخیر، دشمن جوانان و امید آنان به آینده را هدف گرفته بودند تا آنان را مایوس کنند ولی این نهضت قوی تر از همیشه به حرکت خود ادامه می دهد.  

وی گفت: دشمن برای محرم و عاشورای سالجاری خواب هایی را دیده بود اما مردم عزادار به طرح های دشمنان بی توجهی کامل کرده و ثابت کردند که جامعه نورانی ایران در هیات های دینی و تشکل های مذهبی در هم تنیده است. 

اسماعیلی افزود: ۸۱ درصد مردم ایران در دهه اول سیاه پوش سید الشهدا (ع) هستند و ۶۰ درصد آنان در هیات ها شرکت می کنند؛ ۵۴ درصد مردم ایران در ایام محرم نذری دارند که قطعا دشمنان با شنیدن این آمار کینه به دل می گیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیات دینی پرچم انسجام، امید‌واری و حرکت رو به جلو و قدرت ایران اسلامی و مردم عزیز کشورمان هستند‌.

انتهای پیام/ 

 



آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 161 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 8 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها