مردان آتش بانوی ایرانی در بین برندگان جوایز بهترین رهبران روابط عمومی ۲۰۲۲ - مردان آتش

بانوی ایرانی در بین برندگان جوایز بهترین رهبران روابط عمومی 2022

انجمن جهانی ارتباطات (WCFA) برترین رهبران روابط عمومی سال ۲۰۲۲ را معرفی کرد که در بین برگزیدگان نام یک زن ایرانی هم به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری مردان آتش، برترین متخصصان ارتباطات جهان از مناطق مختلف آفریقا، آسیا-اقیانوسیه،اروپا، خاورمیانه، آمریکای شمالی و جنوبی شناسایی و رتبه بندی شده‌اند.

آثار مختلفی از کشورهای برزیل، کلمبیا، ایران، ایتالیا، قزاقستان، مالزی، هلند، رومانی، سنگاپور، آفریقای جنوبی، ترکیه، اوکراین، بریتانیا و ایالات متحده به انجمن جهانی ارتباطات ارسال شد که بعد از بررسی‌های لازم توسط داوران برترین‌های این حوزه انتخاب شدند.

مینا نظری برندگان جوایز بهترین رهبران روابط عمومی 2022

«میمی کالیندا» از آفریقای جنوبی برنده جایزه بهترین رهبر روابط عمومی آفریقا در سال ۲۰۲۲ را گرفت. «ایلکا گوبیوس» از سنگاپور، «اسل کوژاکوا» از قزاقستان و «محمد سعید بانی سی.ام. دین» از مالزی نیز در رده بهترین رهبران روابط عمومی آسیا و اقیانوسیه قرار گرفتند. جایزه برترین رهبران روابط عمومی اروپا نیز به «سالواجیو» از ایتالیا، «ماتیاس رودسویچ» از هلند و «لیزا اوسالیوان» از بریتانیا اهدا شد.

«مینا نظری» از ایران و «پلین کوکاالپ» از ترکیه جایزه بهترین رهبر روابط عمومی ۲۰۲۲ خاورمیانه را از آن خود کردند.

مینا نظری برندگان جوایز بهترین رهبران روابط عمومی 2022

«جیسون ماد» از ایالات متحده آمریکا، «راجر داراشاه» از برزیل و «فابیان موتا» از کلمبیا به عنوان برگزیدگان بهترین رهبر روابط عمومی آمریکای جنوبی انتخاب شدند.

«ماکسیم بهار»، رئیس WCFA با بیان اینکه کیفیت آثار دریافت شده در سال جاری استثنایی بوده است، اظهار کرد: « این امر بیانگر رشد نوآوری و خلاقیت رهبران روابط عمومی در صنعت ارتباطات است».

photo_۲۰۲۳-۰۲-۲۶_۰۹-۵۹-۴۹

سازمان WCFA یک سازمان حرفه‌ای جهانی متشکل از کارشناسان ارتباطات با دفتر مرکزی در داووس، سوئیس است و هدف آن از انتخاب برترین‌های این حوزه معرفی متخصصانی است که صنعت ارتباطات و روابط عمومی را در هر گوشه از جهان بهبود می‌بخشند.

انتهای پیام/ 



آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 227 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 26 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها