مردان آتش برگزاری جلسه با بانک‌ها برای گشایش اعتباری خرید 630 دستگاه واگن مترو - مردان آتش

به گزارش مردان آتش؛ علی امام، مدیرعامل شرکت مترو با اعلام مطلب فوق گفت: طبق مصوبه شورای اقتصاد، هزینه‌های قرارداد خرید ۶۳۰ دستگاه واگن برای تجهیز ناوگان شبکه حمل و نقل ریلی مترو تهران باید توسط دولت تامین شود و در همین راستا سازمان شهرداری‌ها به عنوان دستگاه اجرایی مرتبط در سال ۱۳۹۶ اقدام به برگزاری مناقصه و عقد قرارداد مربوطه کرده است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در ادامه افزود: طبق مفاد قرارداد منعقد شده، جهت عملیاتی شدن فاینانس مورد اشاره و بابت پیش پرداخت و هزینه‌های مرتبط با گشایش اعتبار اسنادی، نیاز به حدود ۴ هزار میلیارد تومان منابع می‌باشد و علیرغم مصوبات قانونی قبلی، اخیراً از شهرداری تهران درخواست تامین ۵۰ درصد پیش پرداخت این قرارداد شده است. این در حالی است که شهرداری تهران اعتباری در سال ۱۴۰۰ در این خصوص ندارد و اساساً تعهدی در این خصوص نداشته است.

امام در پایان گفت: برای تسریع در گشایش اعتبار اسنادی و تحقق قرارداد مذکور، بزودی جلساتی با محوریت سازمان شهرداریها و دهیاری‌ها (به عنوان کارفرمای قرارداد) با نمایندگان بانک‌های کشاورزی و شهر برگزار خواهد شد. امیدواریم دولت محترم با تامین کل ۱۵ درصد پیش پرداخت هزینه‌های مرتبط با خرید ۶۳۰ دستگاه واگن از هر طریق ممکن، به کمک‌های خود برای توسعه حمل و نقل عمومی شدت بخشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 247 views بار دسته بندی : جامعه و شهری تاريخ : 20 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها