مردان آتش تا شب عید هزار اتوبوس داخلی تحویل می گیریم/ نیاز به واردات هزار اتوبوس خارجی هستیم - مردان آتش

تا شب عید هزار اتوبوس داخلی تحویل می گیریم/ نیاز به واردات هزار اتوبوس خارجی هستیم

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: برای خدمات رسانی به پایتخت نشینان ۲ هزار اتوبوس می خواهیم که تولید کنندگان داخلی فقط امکان تحویل هزار دستگاه را دارند و باید هزار دستگاه از خارج وارد کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری مردان آتش، جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران امروز (شنبه ۲۳ مهر) در ایین بهره برداری از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، تحویل دو هزارمین تاکسی جایگزین در طرح نوسازی فرسوده سالجاری و ۶۲ دستگاه مینی بوس اظهار داشت: به ۲ هزار اتوبوس جدید در سالجاری به منظور خدمات رسانی به تهرانی ها نیاز داریم که تا شب عید فقط امکان تحویل هزار اتوبوس از کارخانه های داخلی امکان وجود دارد. 

وی افزود: تا شب عید برای استفاده شهروندان تهرانی هزار اتوبوس کم داریم که بهتر است مجوز واردات هزار اتوبوس خارجی به ما داده شود که این کار تضعیف تولید داخل نیست بلکه برای خدمت به شهروندان تهرانی است. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: از مسئولان محترم درخواست دارم که عنایت ویژه‌ای را در ارتباط با ورود اتوبوس‌های جدید توسط شهرداری تهران از خارج از کشور داشته باشند.

وی گفت: در بحث حمل و نقل عمومی اصل ما مترو خواهد بود اما اولویت فعلی ما در بحث اتوبوس و تاکسی است و باید به این موضوع توجه شود.

وی همچنین به نظم‌بخشی شهری در پایتخت اشاره کرد و گفت: متاسفانه در ارتباط با این موضوع کم‌کاری شده و باید شرایطی فراهم شود که ما شاهد تردد شهروندان در داخل شهر باشیم و به همین جهت جلساتی را برگزار کرده‌ایم و در خصوص این مسئله صحبت‌هایی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 

 



آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس ۰ رای موافق و ۰ رای مخالف

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 192 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 15 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها