مردان آتش توقیف یک موتورسیکلت سنگین میلیاردی در اتوبان امام علی (ع) - مردان آتش

به گزارش مردان آتش؛ سرهنگ علی همه خانی،  معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلییس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت : در رصد شبانه روزی معابر  و بزرگراههای پایتخت جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک  شهر تهران ، و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در  مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب ، در ساعت ۰۷:۳۰ در محدوده بزرگراه امام علی(ع) مقطع فرجام  مشاهده گردید که یک دستگاه موتورسیکلت سنگین (HONDA 400 cc) در این معبر حال تردد می باشد که بلافاصله تیم  پلیس بزرگراههای پلیس راهور تهران بزرگ ، این  موتورسیکلت سنگین  را متوقف نمودند.

او ادامه داد: با  توجه به لایی کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت سنگین در سطح محدوده ذکر شده  و احتمال بروز حادثه  برای راکبین و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود   با هماهنگی بعمل آمده با تیم های مستقر در طرح ، موتورسیکلت سنگین در همان محدوده متوقف  و به پارکینگ منتقل گردید .

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب افزود : بنا به قانون این موتورسیکلت  سنگین  به پارکینگ منتقل شدند تا جمع موتورسیکلت های توقیفی به عدد  ۲۶برسد .

 همه خانی ادامه داد : پلیس به محض رویت موتورسیکلت هایی که با لایی کشی  و ایجاد سر و صدا  نظم ترافیک را برهم  می زنند و هیچ گونه مدارک و بیمه همراه ندارند طبق قانون  برخورد نموده  و اینگونه  موتورسیکلت  ها را طبق قانون اعمال قانون به پارکینگ‌ منتقل می نماید ‌ .

او از همشهریان تهرانی خواست تا با مشاهده این نوع موتورسیکلت ها که باعث سلب آسایش عمومی می شوند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند .

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 88 views بار دسته بندی : انتظامی و حوادث تاريخ : 20 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها