مردان آتش جوانان انقلابی و جهادی چه تاثیری در مدیریت اقتصادی دارند؟ - مردان آتش

جوانان انقلابی و جهادی چه تاثیری در مدیریت اقتصادی دارند؟

مسئول کارگروه جوانان مجمع مدیریت جهادی کل کشور گفت: امروزه استفاده از نیروهای جهادی و مجموعه های دانش بیان در مدیریت و توسعه کشور بیش از گذشته حس می‌شود و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، باید به جوانان بهای بیشتری داده شود.

محمد صادق سرافراز مسئول کارگروه جوانان مجمع مدیریت جهادی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری مردان آتش درپاسخ به سوالی مبنی بر لزوم حضور نیروهای جهادی در قسمت‌های مختلف مدیریت کشور اظهار کرد: در حال حاضر کشور ما نسبت به گذشته پیشرفت های بسیار خوبی داشته و حضور نیروهای علمی، تخصصی، جهادی و مجموعه های دانش بنیان و … در تمامی عرصه‌های کشور تاثیر خود را گذاشته است.

وی افزود: امروزه توجه به استفاده از نیروهای جهادی و مجموعه های دانش بیان در مدیریت و توسعه کشور بیش از  گذشته حس می‌شود و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، باید به جوانان بهای بیشتری داده شود.

سرافراز بیان کرد: روندی که امروزه با مدیریت جهادی ،انقلابی و دانش بنیانی در حوزه های نظامی راه افتاده، باعث شده که دشمنان ما به توان بازدارنده ایران اذعان داشته باشند و این حرکت را باید در سایر عرصه‌ها نظیر اقتصاد و فرهنگ و مدیریتی نیز دنبال کنیم تا با رفع برخی خلاهای موجود،  پیشرفت گسترده‌ای را در کشور شاهد باشیم.

مسئول کارگروه جوانان مجمع مدیریت جهادی کل کشور تاکید کرد: نیروهای جهادی و انقلابی بدون هیچ چشم‌داشتی پای کار نظام هستند تا در آینده شاهد رشد و تعالی این نظام مقدس بیش از گذشته باشیم.

انتهای پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس ۰ رای موافق و ۰ رای مخالف

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 100 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 26 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.