مردان آتش حضور فعال پلیس راهور در مراسمات عزاداری و در سطح معابر شهر تهران - مردان آتش

به گزارش مردان آتش؛ سردار محمد حسین حمیدی، رییس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص حضور کارکنان راهور تهران بزرگ  در سطح معابر در ایام پیش روی و توجه رانندگان به محدودیت های اعلامی توضیح داد . 

او با عرض تسلیت بمناسبت فراررسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت و ضمن آرزوی ریشه کنی ویروس منحوس کرونا و شفای تمامی بیماران گفت: طی دو سه روز آینده تعداد عزادریها بیشتر می گردد و همچنین تعداد مراجعین  افزایش پیدا خواهند کرد و احتمالا در برخی فضاها نماز ظهر عاشورا را شاهد هستیم و در ادامه مراسم شام غریبان را داریم .

سردار حمیدی گفت: در چند روز آینده همکاران بنده با حضور صد در صدی در کنار عزاداران در سطح معابر حضور خواهند داشت و محدودیت های بیشتری را نیز اعمال خواهیم کرد مخصوصا در آن معابری که عزاداری صورت می گیرد .

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود : رانندگانی  که در سطح شبکه معابر شهر تهران  رانندگی می کنند اگر در  جایی  با اعمال محدودیت مواجه شدند این را بدانند که حتما در جلوتر این محدودیت گروهی مشغول عزاداری هستند و حتما تغییر مسیر دهند و با پلیس همکاری لازم را داشته باشند . 

او در خصوص گفت : این امکان وجود دارد بمنظور استفاده از پارکینگها بخشی از اتوبان ها را مشخصا اتوبان امام علی  ( ع ) را در مسیر شمال به جنوب و همچنین اتوبان صیاد بمنظوراستفاده   از ظرفیت این مسیرها مجبور به استفاده باشیم و همچنین همکاران ما در سایر معابر و  میادین سطح شهر و معابری  که نماز ظهر عاشورا برپا خواهد شد و پیرامون آنها  حضور  حداکثری داشته و دارند که بتوانند حداکثر ایمنی را در آن محل ها تامین نموده تا ان شاء الله مراسمات خوب  و با کیفیتی را شاهد باشیم . 

او بیان کرد:  تردد عابرین در اطراف هیئت های عزاداری خصوصا در شب می تواند زمینه بروز تصادفات را ایجاد نماید  لباس تیره تاریکی شب و عدم توجه رنندگان می تواند حادثه درست نماید هرچند که تا الان شرایط خوبی داشتیم  و امیدواریم با همراهی بیشتر شهروندان ایام پیش روی را به خوبی سپری نماییم و هیچ گونه حادثه ای را شاهد نباشیم

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 86 views بار دسته بندی : انتظامی و حوادث تاريخ : 20 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها