مردان آتش خان محمدی: نیازمند ۷ هزار کلاس برای دانش آموزان اتباع هستیم - مردان آتش

خان محمدی: نیازمند ۷ هزار کلاس برای دانش آموزان اتباع هستیم

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: با استفاده از ظرفیت نوبت دوم برخی مدارس مشکل تحصیل کودکان اتباع حل می شود ولی کمک خیرین مدرسه ساز باید افزایش یابد. ما در این حوزه به ۷ هزار کلاس درس نیاز داریم.

حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری مردان آتش؛ درباره کمبود مراکز آموزشی منطقه ۲۲ تهران اظهار داشت: در این منطقه چالش کمبود زمین داریم؛ اگر زمین در اختیار ما قرار دهند، خیرین مدرسه ساز آماده هستند و ما هم در ادامه کار خیرین پروژه را تکمیل کنیم.

وی افزود: دراین راستا جلسه با معاونت معماری و شهر سازی شهرداری تهران داشتیم که ۷ زمین را تامین کرده اند و در حال رفع چالش ها هستیم تا برای ساخت مدرسه این زمین ها را به آموزش و پرورش تحویل دهند. 

خان محمدی درباره کاهش بودجه نوسازی مدارس گفت: ملت و دولت همیشه یار مدرسه سازی ما بوده اند؛ با توجه به تحریم های ظالمانه و اقتصادی علیه کشورمان، دستگاه های مختلف تحت فشار مالی هستند؛ ما تلاشمان را در خصوص تامین ۵۰ درصد از اعتبارات برای خیرین می کنیم و امیدواریم  به کمک  دولت و مجلس بتوانیم  بودجه ردیف خیرین را افزایش دهیم.

 رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور درباره کمبود مدارس برای اتباع تصریح کرد با استفاده از ظرفیت نوبت دوم برخی مدارس مشکل تحصیل کودکان اتباع حل می شود ولی کمک خیرین مدرسه ساز باید افزایش یابد. ما در این حوزه به ۷ هزار کلاس درس نیاز داریم؛ این در حالی است که ۲۲ مدرسه تا مهر آماده سازی می شود.

 انتهای پیام/

 



آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 153 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 8 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها