مردان آتش دفاع کریک از رونالدو در مقابل حمله رسانه‌ها - مردان آتش

پایگاه خبری فوتبالی – مایکل کریک سرمربی موقت منچستریونایتد به حمایت ستاره پرتغالی این تیم، کریستیانو رونالدو پرداخت و اذعان کرد تمامی حرف‌ها درباره ضعف او در پرس کردن صحت ندارد.

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت ۲۳:۴۵ شیاطین سرخ در ورزشگاه الدترافورد میزبان آرسنال خواهد بود و این آخرین باری است که کریک روی نیمکت منچستریونایتد می‌نشیند. رالف رانگنیک که پس از این بازی، هدایت منچستریونایتد را تا پایان فصل برعهده خواهد گرفت، علاقه شدیدی به سبک “گگن پرس” دارد و خیلی‌ از رسانه‌ها و کارشناسان مدعی هستند که رونالدو در این تاکتیک به مشکل برخواهد خورد.

به نقل از مارکا، کریک در این باره به مطبوعات گفت: “این حرف‌ها افسانه است. البته شاید همینه که هست. او در چند سال اخیر در کشورها و تیم‌های متفاوتی بازی کرده و بسیار نیز موفق بوده است. او می‌تواند در پست‌های مختلفی به میدان برود و همچنان در امر گلزنی موفق باشد. او در هر تیمی که حضور داشته، آمار گلزنی خیلی خوبی ثبت کرده است. او در تیم رانگنیک نیز به درخشش ادامه خواهد داد و شکی در آن نیست.”

رونالدو از زمان بازگشتش به الدترافورد، با ۱۰ گل، بهترین گلزن تیمش در تمامی رقابت‌ها بوده است. البته این آمار جالب، نتوانست از نیمکت نشینی‌اش در دیدار مقابل چلسی جلوگیری کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 83 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 26 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.