مردان آتش سردار کمالی: ما به دنبال اشتغال پایدار سربازان هستیم - مردان آتش

سردار کمالی:  ما به دنبال اشتغال پایدار سربازان هستیم

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: بنا داریم به جایی برسیم که هیچ سربازی بدون مهارت و توانمندی ترخیص نشود.

به گزارش خبرگزاری مردان آتش، سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در جریان سفر استانی نظارت میدانی از عملکرد یگان‌های مستقر در استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: تحقق اهداف قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه، دستاورد های مهمی را به دنبال دارد که از جمله آن می توان به بالابردن شان و منزلت سرباز و سربازی در جامعه و ایجاد نشاط و شادابی و امید در بین جوانان، اشاره کرد.

وی افزود: آموزش های سربازان شامل مهارت های تخصصی و عمومی است که مهارت های تخصصی مطابق با بازار کار مد نظر قرارگاه مهارت آموزی قرار گرفته و بستر ساز ورود سایر دستگاه های متولی اشتغال برای جذب نیروی انسانی است و مهارت های عمومی شامل سبک زندگی، کسب و کار، سواد مالی و حقوقی، سواد رسانه ای و امداد ونجات است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با بیان اینکه ما سربازان را تا سه سال مورد رصد قرار می دهیم و هدایت و تسهیل گری آن‌ها را انجام می‌دهیم گفت: این اقدامات را انجام می‌دهیم تا با توجه به آموزش های مهارتی فرا گرفته شده به اشتغال پایدار برسند و بنا داریم به جایی برسیم که هیچ سربازی بدون مهارت و توانمندی ترخیص نشود.

 سردار کمالی بیان کرد: نهادینه سازی مهارت آموزی برای سربازان رویکرد مهم این قرارگاه است و در این راستا هم دستگاه های متولی و هم رسانه ها باید کمک کنند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح هدف از حضور در این استان را هم افزایی ارگان ها و سایر دستگاه های مسئول، تبلیغ و ترویج مهارت آموزی به عنوان یک ماموریت مهم برای همه نهاد ها و دستگاه های ذیربط و ارزیابی وضعیت مهارت آموزی کارکنان وظیفه در نیروهای مسلح استان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه باید موضوعات مربوط به مهارت آموزی در یگان‌ها با جدیت دنبال شود تا سربازان برای بعد از خدمت خود اشتغال مناسبی داشته باشند افزود: در استان سمنان همدلی و هم‌افزایی خوبی برای امر مهارت آموزی وجود دارد و مهارت آموزی را به عنوان یک ماموریت و تکلیف قانونی پدیرفته‌اند.

انتهای پیام/



آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 158 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 18 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها