مردان آتش شریعتی: به دنبال تقویت حوزه صنایع دستی در برنامه هفتم توسعه هستیم - مردان آتش

شریعتی: به دنبال تقویت حوزه صنایع دستی در مردان آتشمه هفتم توسعه هستیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه صنایع دستی امری امید بخش است که متأسفانه به فراموشی سپرده شده، گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک همکاران خود در مجلس به خصوص در کمیسیون اجتماعی و فرهنگی نقش مهمی را در تقویت صنایع دستی ایفاء کنیم.

عفت شریعتی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت وگو با خبرنگار صنایع دستی خبرگزاری مردان آتش در خصوص مردان آتشمه هفتم توسعه و عدم توجه به صنایع دستی در این مردان آتشمه گفت: صنایع دستی یکی از مهم ترین مسائلی است که در کشور ما هم منجر به آرامش خانواده ها می شود و هم در ابعاد مختلف اقتصادی برای مردم مفید است .

وی با بیان اینکه در سراسر کشور و حتی روستاها صنایع دستی جایگاه مهمی دارد، گفت: متأسفانه ما در مردان آتشمه هفتم توسعه شاهد عدم توجه به این حوزه هستیم و امیدواریم با اهتمام ویژه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خلاء این حوزه در مردان آتشمه هفتم برطرف شود.

شریعتی با بیان اینکه صنایع دستی علاوه بر اشتغالزایی می تواند به بانوانی که در مناطق محروم تخصصی دارند کمک کند، گفت: صنایع دستی سرمایه ای گرانقدر در کشور است و اگر از شمال وجنوب تا شرق و غرب کشور به این هنر توجه کنیم می بینیم که هر کدام ویژگی های خاصی را در خود جای داده اند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما با صنایع دستی می توانیم صادرات قابل توجه ای داشته باشیم، گفت: این موضوع امری امید بخش است که متأسفانه به فراموشی سپرده شده اما امیدواریم بتوانیم با کمک همکاران خود در مجلس به خصوص در کمیسیون اجتماعی و فرهنگی نقش مهمی را در تقویت صنایع دستی ایفاء کنیم و منجر به این شویم که نگاه خاصی به حوزه صنایع دستی در مردان آتشمه هفتم توسعه شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیشنهاد من به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این است که نظرات خود را در این باره به کمیسیون های مربوطه در مجلس ارائه کنند، خوشبختانه هم آقای ضرغامی و هم خانم جلالی به عنوان معاون صنایع دستی تلاش های خوبی در این حوزه داشته اند که امیدوارم به نتیجه برسد.

انتهای پیام/



آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 165 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 14 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.