مردان آتش صدور مجوز خانه های ۲۵ متری مورد تائید شورای شهر و شهرداری نیست - مردان آتش

صدور مجوز خانه های 25 متری مورد تائید شورای شهر و شهرداری نیست

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: صدور مجوز خانه‌های ۲۵ متری خارج از ضوابط است و مورد تأیید شورا و مورد انتخاب شهرداری نیست.

به گزارش خبرگزاری مردان آتش، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران  در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در خصوص خانه‌های ۲۵ متری در پایتخت گفت: ما در این دوره مدیریت شهری سعی کردیم که روی خط تعادل اقدام کنیم، اما متأسفانه نگاه‌های سیاسی که در آستانه انتخابات نیز تشکیل شده و یا برخی اطلاعات غلطی که منتشر می‌شود، سبب ایجاد مشکلات می‌شود.

وی با بیان اینکه در مورد املاک ۲۵ متری، هم سخنگوی شهرداری و هم رئیس شورای شهر صحبت کردند، گفت: صدور مجوز خانه‌های ۲۵ متری خارج از ضوابط است و مورد تأیید شورا و مورد انتخاب شهرداری نیست.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه یک عده حرفی را بیان می‌کنند و وقتی می‌خواهیم روایت درست آن را بیان کنیم می‌بینیم که سرعت انتشار مطالب و حرف دروغ بیشتر است، گفت: وقتی حرفی به نادرست زده می‌شود روشنگری‌های پس از آن کم اثرتر خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به بازدیدش از اقدامات شهرداری در اربعین حسینی در مرزها و عتبات عالیات گفت: نسبت به سال گذشته اقدامات بهتر بود اما دقت داشته باشید که اصل میزبانی با مردم عراق است و خدمات شهرداری قطره‌ای مقابل دریا است و شهرداری همکاری خوبی با دستگاه‌های مختلف در مرزها داشته است.

 انتهای پیام/

 



آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 144 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 12 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها