مردان آتش عضویت رایگان باشگاه نجوم گنبد مینا برای گردشگران نوروزی - مردان آتش

عضویت رایگان باشگاه نجوم گنبد مینا برای گردشگران نوروزی

مدیر مرکز علم و آسمان نمای گنبد مینا واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد تهران از عضویت رایگان گردشگران نوروزی ۱۴۰۲ در باشگاه نجوم گنبد مینا خبر داد.

رامین مسعودی در گفت‌و گو با خبرنگار گردشگری خبرگزاری مردان آتش با اعلام این خبر گفت: گردشگرانی که نوروز ۱۴۰۲ از مرکز علم و آسمان نمای گنبد مینا بازدید کنند می‌توانند بدون پرداخت حق عضویت، عضو باشگاه نجوم این مرکز شده و از مزیت‌های ویژه کارگاه‌ها و تورهای آموزشی نجوم برخوردار شوند.

وی در ادامه با اشاره به مردان آتشمه‌های نوروزی مرکز علم و آسمان نمای گنبد مینا، افزود: ویژه مردان آتشمه‌های نوروزی ما از دوم فروردین ماه شروع شده و تا ۱۱ فروردین ماه ادامه خواهد داشت. علاقمندان به حوزه علم و نجوم می‌توانند از ۹ صبح تا ۱ بامداد از تورهای خاص این مجموعه استفاده کنند. 

مدیر مرکز علم و آسمان نمای گنبد مینا اعلام کرد: بازدید از گنبد مینا از ۹ صبح تا یک بعد از ظهر مربوط به بازدید از فضاهای پیرامونی می‌شود و راهنمایان گردشگری نجومی با استفاده از اِلمان‌ها و ماکت‌های مربوط به علم نجوم در ایران توضیحات لازم را ارائه می‌کنند.

مسعودی درباره اکران فیلم‌های مربوط به حوزه نجوم در مرکز علم و آسمان نمای گنبد مینا نیز گفت: در گنبد مینا جدیدترین فیلم‌های حوزه نجوم و هوا فضا که در ایران وجود دارد برای علاقمندان این حوزه اکران می‌شود. همه فیلم‌ها دوبعدی مسطح و محصول ۲۰۲۲ هستند که از ساعت ۱۳ الی۱بامداد هر یک ساعت یک بار نمایش داده می‌شوند. در مجموع ۶ فیلم در ۱۲ سانس اکران می‌شوند.

انتهای پیام/



آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 197 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 27 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.