مردان آتش مهم ترین دلایل ضعف در حوزه گردشگری جوانان/ چرا آفرود خوب نیست؟ - مردان آتش

مهم ترین دلایل ضعف در حوزه گردشگری جوانان/ چرا آفرود خوب نیست؟

کارگردان مستند ایرانگرد مهم‌ترین دلایل ضعف در حوزه گردشگری جوانان را تشریح کرد.

جواد قارایی، مستندساز و کارگردان مردان آتشمه ایرانگرد در گفت وگو با خبرنگار باشگاه جوانی خبرگزاری مردان آتش در خصوص دلایل ضعف در حوزه گردشگری جوانان اظهار کرد: یکی از مهم ترین دلایل ضعف در این حوزه عدم آموزش است، من فکر می کنم اگر آموزش دهیم بخش مهمی از مشکلات برطرف شود.

وی افزود: بدون شک آفرود کردن و با ماشین در طبیعت سفر کردن جذاب است و هیجان دارد اما در صورتی که بدانیم طبیعت تا چه اندازه حساس و شکننده است و انحراف خودرو از جاده خاکی به سمت طبیعت بخش بزرگی از پوشش گیاهی و خانه پرندگان و جوندگان کوچک را نابود می کند، هرگز این کار را نمی کنیم، هیچ انسان آگاه و مسئولی حاضر نمی شود این کار را انجام دهد.

قارایی تصریح کرد: بخش دیگری از مشکلات هم به دلیل تنبلی است،‌ به هر حال سخت است که از پشت ماشین راحت پایین بیایید و یک کوله ۱۰ کیلویی را پشت تان بیندازید و مسیر طبیعت و کوهستان را پیاده روی کنید اما در عوض هم روح و جسم خودمان سالم می ماند و هم به طبیعت آسیب نمی زنیم.

کارگردان مستند ایرانگرد تأکید کرد: ناگفته نماند بخش بزرگی از تخریب طبیعت نه توسط مردم بلکه از سوی نهادها، شرکت ها و سازمان ها انجام می شود اما زباله را مردم در طبیعت می ریزند.

انتهای پیام/

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 235 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 18 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها