مردان آتش نحوه برگزاری امتحانات نهایی تشریح شد - مردان آتش

نحوه برگزاری امتحانات نهایی تشریح شد

رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش نحوه برگزاری امتحانات نهایی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری مردان آتش؛ محسن زارعی رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش امروز شنبه ۲۴دی ماه در نشست خبری با موضوع امتحانات نهایی و تغییرات کنکور سراسری اظهار کرد: سه سال است که ارسال فیزیکی برگه‌های امتحانی را به حوزه‌های امتحانی حذف کردیم و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود؛ پاسخ برگ‌ها ساعت ۱۱ روز قبل از آزمون به حوزه‌های امتحانی ارسال می‌شود و ساعت ۱۴ همان روز پاسخ برگ‌های شخصی سازی شده برای حوزه‌های تصحیح الکترونیکی انجام می‌شود.

وی افزود: فایل سوالات امتحانی  با رمز ارسال می شود و در اتاق تکثیر بارگذاری می شود.  بردن تلفن همراه به این اتاق ممنوع است و درب اتاق تکثیر از یک ساعت قبل پلمب می شود و رمز  به صورت پیامک به رئیس حوزه ارسال می شود.

زارعی گفت: یک کاغذ را به داخل رمز وارد می کنند و فایل سوال پرینت می شود اگر تعداد صفحات امتحان زیاد باشد به صورت تکی پرینت و کپی می شود سپس در پاکت قرار داده و در ملاعام پلمب باز می شود .

وی  با اشاره به اینکه طراحان سوالات ۴۸ تا ۷۲ ساعت قبل از آزمون در اتاق قرنطینه حضور دارند ادامه داد: در بین سؤالات امتحانی، سؤالات مفهومی هم داده می‌شود که دانش‌آموز باید کاملا دروس را درک کرده باشند. 

 

در حال تکمیل

 



آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 191 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 14 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها