مردان آتش نماینده مجلس: اصلاح قانون نظام مهندسی را بر اساس فرآیند اصل ۸۵ قانون اساسی دنبال می‌کنیم - مردان آتش

نماینده مجلس: اصلاح قانون نظام مهندسی را بر اساس فرآیند اصل ۸۵ قانون اساسی دنبال می‌کنیم

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح قانون نظام مهندسی انجام خواهد شد و به دنبال این هستیم که این قانون اصل ۸۵‌ای کنیم تا به سرعت اصلاحات آن در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری مردان آتش؛ اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در شصت و هفتمین جلسه شورای شهر تهران درباره تصمیمات کمیسیون عمران مجلس برای ساختمان‌های ناایمن، اظهار کرد: بازدید از پروژه متروپل آبادان داشتیم؛ جلسات متعددی تشکیل شد نبودن عزم راسخ برای جلوگیری از این حادثه توسط مطلعین مهم ترین دلیل این حادثه بود.

وی گفت: خرد جمعی و توافق جمعی وقتی در کارها آمد مشکلات حل شد و خلاء قانونی را می‌توانیم با تصمیم گیری‌های جمعی بی تاثیر کنیم. اتوماسیون بازی، پاسکاری ها را کنار بگذاریم مشکلات حل خواهد شد. تمام افرادی که نامه ناظر نظام مهندسی را دریافت کردند اما کاری نکردند مقصر هستند. ناظر شجاعی که زیر بار ساختمان بزرگ نرفت نشان داد می توان کار را تا آخرین لحظه به درستی انجام دهیم.

شاکری با اشاره به اینکه بسیاری ساختمان ها در کشور به خوبی ساخته شده است، اضافه کرد: از پلاسکو با ۱۶ فوتی، سینا اطهر ۱۹ فوتی به متروپل ۳۵ فوتی رسیدیم؛ که این شیب را بایدجلوگیری کنیم.

نماینده مجلس گفت: اصلاح قانون نظام مهندسی انجام خواهد شد و به دنبال این هستیم که این قانون اصل ۸۵‌ای کنیم تا به سرعت اصلاحات آن در دستور کار قرار گیرد. در برابر اصلاح کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری نیز مقاومت هایی انجام خواهد شد از اعضای شورای شهر می‌خواهم این موضوع را جدیت دنبال کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت یکپارچه شهری بسیار مهم است و آرزوی مدیران شهری همواره همین بود که یک نفر در شهر پاسخگو باشد که در دستور کار مجلس است تا به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 80 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 31 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.