مردان آتش نیاز ۷۰۰ میلیاردی برای تکمیل مهدی کلینیک/ حل مشکل اقامت همراهان بیمار با راه اندازی ۵۰۰ مهمانسرا - مردان آتش

نیاز 700 میلیاردی برای تکمیل مهدی کلینیک/ حل مشکل اقامت همراهان بیمار با راه اندازی 500 مهمانسرا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مهدی کلینیک ۷۰۰ میلیارد تومان است.

حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی مردان آتش درباره پروژه مهدی کلینیک بیمارستان امام خمینی (ره) اظهار داشت: ساخت کلینیک در سال ۹۰ از سوی خیرین شروع شد و در سال ۹۵ خیرین با اسکلت به دانشگاه علوم پزشکی تحویل دادند، به دلیل اینکه نمی توانست اعتبار مورد نیاز ساخت این پروژه را تأمین کند و دانشگاه با بودجه های مختلف شروع به تکمیل این پروژه کرد، مدتی پیش اولین بیماران در فاز اول این بیمارستان بستری شدند.

وی افزود: این بزرگترین پروژه سلامت در کشور بعد از انقلاب است و امیدواریم به یک بیمارستان تخصصی  که خدمات عالی درمانی و پزشکی ارائه می کند، تبدیل شود.

وی درباره ظرفیت موجود در مهدی کلینیک بیمارستان امام خمینی  گفت: این کلینیک ۸۹۰ تخت دارد و به زودی خدمات پیوند قلب، پیوند کبد ، کلیه، پیوند ریه و پیوند های کارتی سل و درمان های نوین سرطان و  غیره…انجام خواهد شد.

قناعتی تأکید کرد: این کلینیک بیش از ۳۰ اتاق عمل دارد؛ از نظر آزمایشگاه درحد بسیار بالایی قرار گرفته و از لحاظ رفاه در سطح بیمارستان های مدرن  کشور به شمار می رود.

وی درباره اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مهدی کلینیک و تجهیزات این مجتمع بیان داشت: ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و با استفاده از بودجه سفرهای رئیس جمهور و وام هایی که می خواهیم از بانک بگیریم این اعتبار تامین خواهد شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی درباره محل اقامت برای همراهان بیمارانی که از استان های دیگر به تهران می آیند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در اطراف بیمارستان ها چادرهای زیادی وجود دارد که برای حل این موضوع، زمین ارتش در تفاهم نامه ای در نظر گرفته شده و خیری قبول کرده است ۵۰۰ مهمانسرا راه اندازی و حتی غذای این مهمانسرا را تامین کند، در صورت انجام گیری این کار مشکل حل خواهد شد.

انتهای پیام/



آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس ۰ رای موافق و ۰ رای مخالف

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 189 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 27 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها