مردان آتش وزارت راه باید در پروژه های انبوه سازی برای آموزش و پرورش مدرسه بسازد - مردان آتش

وزارت راه باید در پروژه های انبوه سازی برای آموزش و پرورش مدرسه بسازد

وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به کمبود اعتبارات عمرانی در وزارت آموزش‌وپرورش، وزارت راه‌وشهرسازی باید در پروژه‌های انبوه‌سازی اهتمام ویژه‌ای در احداث و تامین فضاهای آموزشی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مردان آتش، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کمبود نیروی انسانی در بدنه آموزش‌وپرورش به علت جذب ناکافی دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در سنوات گذشته، اظهار کرد: با مردان آتشمه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال‌های آتی این مشکل برطرف و گام‌های مثبتی در این زمینه برداشته خواهد شد.

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به صنعتی بودن و وجود شرکت‌های متعدد در شهرستان ابهر، اضافه کرد: مسئولیت اجتماعی از مسائل اخلاقی کسب و کار است که به نقش شرکت‌ها در حوزه اجتماع می‌پردازد؛ مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها مجموعه وظایف و تعهداتی است که شرکت باید برای حفظ، مراقبت و کمک به جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کند، انجام دهد.

وی افزود: در این میان مدرسه‌سازی یکی از جنبه‌هایی است که بسیاری از شرکت‌ها برای مسئولیت اجتماعی انتخاب می‌کنند، مسیری که در نهایت به رشد دانش‌آموزان کشور و در درازمدت توسعه و آبادانی ایران ختم خواهد شد.

نوری عنوان کرد: در کنار جلوه‌های زیبایی که خیران از ساخت مدارس در مناطق مختلف کشور رقم می‌زنند باید به این واقعیت اعتراف کرد که این تلاش‌ها پاسخگوی میزان نیازهای کشور و تعداد بالای مدارس فرسوده نیست.

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به نقش ارزنده خیرین در مدرسه‌سازی و تحقق اهداف تربیتی، عنوان کرد: باید تلاش کنیم از همه ظرفیت خیرین و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای توسعه فضاهای آموزشی شهرستان به نحو مطلوب استفاده کنیم.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به کمبود اعتبارات عمرانی در وزارت آموزش‌وپرورش، وزارت راه‌وشهرسازی باید در پروژه‌های انبوه‌سازی اهتمام ویژه‌ای در احداث و تامین فضاهای آموزشی داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه امیدواریم که پس از گذشت ده سال با اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان شاهد بهبود وضعیت معیشتی و ارتقا کیفیت آموزشی باشیم، افزود: توجه دولت انقلابی به موضوع عدالت در پرداخت‌ها بسیار جدی است.

انتهای پیام/

 



آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس ۰ رای موافق و ۰ رای مخالف

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 191 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 4 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها