مردان آتش وزیر بهداشت: تا ۲ ماه آینده ذخایر دارویی به ۱۰۰ درصد می‌رسد - مردان آتش

وزیر بهداشت: تا 2 ماه آینده ذخایر دارویی به ۱۰۰ درصد می‌رسد

وزیر بهداشت گفت: ذخیره دارویی در شهریور ماه امسال ۳۳ درصد بود که در حال حاضر این میزان به ۵۸ درصد رسیده است و امیدواریم تا دو ماه آینده میزان ذخایر دارویی به ۱۰۰ درصد برسد.

به گزارش خبرگزاری مردان آتش، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت اظهار داشت: ۴۰ مرکز درمان ناباروری در کشور به منظور حمایت از زوجین نابارور و کاهش هزینه ‌های درمانی آنها راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه درمان زوجین نابارور توسط سازمان‌های بیمه گر پرداخت می‌شود و این امر، سبب می‌شود زوجینی که آرزوی دیرینه فرزند دار شدن دارند به خواسته خود برسند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره وضعیت ذخایر دارویی کشور نیز بیان کرد: با مردان آتشمه ریزی های انجام شده در ماه های اخیر، در حال حاضر کشورمان در زمینه ذخایر دارویی در شرایط مطلوبی قرار دارد و به نسبت شهریور ماه به دو برابر ذخیره دارویی دست یافته است.

عین اللهی ادامه داد: ذخیره دارویی در شهریور ماه امسال ۳۳ درصد بود که در حال حاضر این میزان به ۵۸ درصد رسیده است و امیدواریم تا دو ماه آینده میزان ذخایر دارویی به ۱۰۰ درصد برسد.

وی تصریح کرد: با مصوبه مجلس شورای اسلامی دارو، تجهیزات و شیر خشک که تولید داخل ندارد از پرداخت مالیات و عوارض به طور ۱۰۰ درصد معاف شده است که این امر زمینه تامین مواد اولیه برای تولید دارو و سایر موارد مرتبط را در کشور تسهیل می‌کند.

انتهای پیام/

 



آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 217 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 23 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها