مردان آتش کشف 40 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس پایتخت و ویژه غرب - مردان آتش

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در  گفت‌وگو با خبرنگار مردان آتش گفت: یکی از قاچاقچیان حرفه ای  مواد مخدر به تازگی مقادیری تریاک را از قاچاقچیان مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال مواد مخدر با یک دستگاه خودرو به مخفیگاه خود در جنوب تهران  و توزیع گسترده آن را دارد، به پلیس مواد مخدر گزارش شد.

او با بیان اینکه بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت، افزود: نتیجه تحقیقات با تکمیل رصد های اطلاعاتی انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و ماموران عملیات این پلیس با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر ویژه غرب موفق شدند مخفیگاه متهم را در محدوده جنوب پایتخت شناسایی و رفت و آمد های متهم را تحت کنترل قرار دهند.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: مراقبت های ویژه پلیسی از متهم ادامه پیدا کرد تا اینکه در یک عملیات منسجم و مشترک ماموران موفق شدند متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف کنند. 

او بیان کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام/۳

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : انتظامی و حوادث تاريخ : 20 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها