مردان آتش کمیته امداد ضامن بانکی سرپرستان خانوار می شود/ پذیرش ۱۳۸۹ مددجو در دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش - مردان آتش

در گفت وگو با مردان آتش:

کمیته امداد ضامن بانکی سرپرستان خانوار می شود/ پذیرش ۱۳۸۹ مددجو در دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش

رییس کمیته امداد گفت: از سال آینده افرادی که سرپرست خانوار هستند و برای اشتغال ضمانت ندارند ما کار ضمانت را انجام می‌دهیم که دارای ضوابط مشخص است

سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری اظهار داشت: امسال ۱۳۸۹ نفر از مددجویان کمیته امداد در دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش پذیرفته شدند و قطعا یکی از مردان آتشمه های کمیته امداد همین است که زمینه رشد مددجویان کمیته امداد را فراهم کنیم. 

وی در خصوص افزایش مستمری مددجویان برای سال آینده گفت: منتظر تصویب مجلس شورای اسلامی هستیم. 

بختیاری همچنین در خصوص عیدی مددجویان کمیته امداد گفت: این موضوع نیازمند بررسی بودجه است که این کار در حال انجام است. 

وی در خصوص مردان آتشمه ریزی برای اشتغال مددجویان گفت: منتظر تشکیل شورای عالی اشتغال هستیم و در این موضوع پیشنهاداتی هم داده شده که پس از تشکیل شورای عالی اشتغال اطلاع رسانی خواهد شد. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: صندوق ضمانت اشتغال یکی از مشکلات در حوزه اشتغال بود به این صورت که سرپرستان خانوار که خانم هستند برای ضمانت مشکلات زیادی داشتند که خداروشکر در بودجه امسال تصویب شد که صندوق ضمانت اشتغال تشکیل شود که با طی شدن تمامی مراحل، این صندوق تشکیل شد. 

وی اظهار کرد: از سال آینده افرادی که سرپرست خانوار هستند و برای اشتغال ضمانت ندارند ما کار ضمانت را انجام می‌دهیم که دارای ضوابط مشخص است.

انتهای پیام/ 



آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 273 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 27 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.