مردان آتش یکی از الزامات هوای پاک ارتقا حمل و نقل عمومی است/ افزایش سرعت پروژه های عمرانی در تهران - مردان آتش

در گفت وگو با مردان آتش:

یکی از الزامات هوای پاک ارتقا حمل و نقل عمومی است/ افزایش سرعت پروژه های عمرانی در تهران

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تاکید بر اینکه سرعت پروژه های عمرانی شهر تهران افزایش یافته است گفت: یکی از الزامات هوای پاک ارتقا حمل و نقل عمومی و نوسازی خودروهای عمومی است.

مهدی جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری مردان آتش درباره اقدامات شهرداری تهران با عنوان شنبه‌های امید و افتخار اظهار داشت: شهرداری‌ها در کنار اقدامات، خدماتی، فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی که انجام می‌دهند در حوزه‌های زیرساختی مثل عمرانی هم فعال هستند.

وی در ادامه افزود: یقینا اگر اقدامات عمرانی با مسائل اجتماعی، فرهنگی و… عجین شود، در انجام فعالیت های شهری و آبادانی شهر بسیار موثر خواهد بود.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر فعالیت بسیاری از کلانشهرهای ما دوچندان شده و باتوجه به اینکه شرایط اقتصادی کشور، شرایط سختی است اما نه تنها انجام پروژه‌های عمرانی در شهرها کند نشده بلکه سرعت هم گرفته است.

وی گفت: در حال حاضر شاهد این هستیم که در کلانشهرهایی مثل شهر تهران، هر هفته پروژه های متنوعی روزهای شنبه افتتاح می شود که در آبادانی پایتخت تاثیر بسزایی دارد.

معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به افتتاح هر روزه پروژه‌های شهری در ایام دهه فجر، اضافه کرد: پروژه ناوگان حمل و نقل شهری که امروز بخشی از آن رونمایی شد از آن دسته پروژه‌هایی است که نه تنها در آسان‌سازی تردد شهری کمک می کند بلکه برای حفظ محیط زیست هم بسیار موثر است.

جمالی نژاد تصریح کرد: یکی از الزامات هوای پاک ارتقاء حمل و نقل عمومی است که شهرداری تهران در این زمینه از هیچ تلاشی چه در زمینه خرید ناوگان و چه در عرصه نوسازی ناوگان فرسوده مضایقه نکرده است.

انتهای پیام/

 



آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس ۰ رای موافق و ۰ رای مخالف

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 68 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 16 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها