مردان آتش مصوبه شورای قبل در خصوص آیین نامه معاملاتی سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری باید اصلاح شود/ لزوم برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران با درج اصلاحات - مردان آتش

به گزارش مردان آتش؛ ناصر امانی، عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در چهارمین جلسه شورای شهر تهران گفت: در شورای قبلی مصوبه ای گذراندند به نام آیین نامه مالی و معاملاتی شرکت  ها و سازمان های شهرداری تهران که در این مصوبه شهرداری تهران ملزم شده است اگر تا ۳۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ این آیین نامه ها را به شورا نیاورد و به تصویب نرسد از این تاریخ باید برگردند به آیین نامه قبلی معاملاتی شهرداری تهران که با این کار فسلفه وجودی سازمان ها و شرکت ها زیر سوال می رود.

امانی با بیان اینکه عملا اگر شهرداری بخواهد این مصوبه را اجرایی کند یعنی قفل و تعطیل شدن سازمان ها و شرکت ها ادامه داد:  البته شهردار محترم قبلی (حناچی) جسارتی کردند و  این مصوبه را ابلاغ نکردند که البته کار درستی کردند ولی این مصوبه قانونی است و همه معاملات و اقدامات سازمان ها و شرکت ها که پس از این تاریخ صورت گرفته می تواند توسط نهاد های نظارتی به استناد این مصوبه زیر سوال رود. لذا می طلبد در قالب طرح یا لایحه دو فوریتی از سوی اعضای شورا و یا شهرداری تهران  این مصوبه کان لم یکن شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه افزود: موضوع دیگر برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان است، مستحضرید قرار بود این آزمون در دوره قبل  اجرا شود ولی با اعتراضات خود ما و دخالت نهاد های نظارتی متوقف شد، قرار بود چند اصلاح صورت گیرد و شرط حداقل سه سال سابقه خدمت در آن درج شود و اینکه  از بیرون شهرداری کسی جذب جدید شهرداری نشود.

امانی گفت: این آزمون  به راحتی می توانست بعد از تغییر مدیریت صورت گیرد چرا که پرسنل منتظر هستند این آزمون صورت گیرد و امیدواریم با همت آقای جاوید و  هماهنگی سازمان بازرسی این آیین نامه اصلاح  و ابلاغ شود چرا که  مجوز این اقدام را دارند. البته بنده پیشنهاد دارم  کسانی که در موسسه هادیان شهر هم هستند و کارمند می باشند  در این آزمون شرکت کنند.

ناصر امانی یادآور شد: اگر این آزمون برگزار نشود ممکن است، لغو شود و حقی از پرنسل شهرداری ضایع شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 213 views بار دسته بندی : جامعه و شهری تاريخ : 20 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.