مردان آتش واقعیت ماجرای فرزند انسیه خزعلی چیست؟! + فیلم - مردان آتش

واقعیت ماجرای فرزند انسیه خزعلی چیست؟! + فیلم

در روزهای اخیر اخباری در مورد حضور فرزند انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در یکی از کشورهای خارجی در شبکه‌های اجتماعی و به تعبیری مهاجرت منتشر شد؛ اما واقعیت چیز دیگری است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری مردان آتش، در روزهای اخیر اخباری در مورد حضور فرزند انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در یکی از کشورهای خارجی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که برخی از آن به‌عنوان مهاجرت فرزند انسیه خزعلی یاد کردند.

این شایعات، واکنش انسیه خزعلی را در پی داشت و وی گفت که فرزندش مهاجرت نکرده و برای پیگیری امورات مربوط به شرکت دانش‌بنیان خود به خارج سفر کرده است.

پیگیری‌های خبرنگار مردان آتش نشان می‌دهد حمید رضازاده فرزند انسیه خزعلی که مدیر یک شرکت دانش‌بنیان در زمینه تولید و صادرات محصولات اینترنتی در ایران است، طی سال‌های گذشته و در زمان دولت حسن روحانی و در راستای پروژه توسعه و پشتیبانی از شرکت مذکور به کانادا سفر کرده است.

خبرنگار مردان آتش کسب اطلاع کرد که شرکت حمید رضازاده که در ابتدای کار با ۵ نفر کار را شروع کرده بود، هم‌اکنون بیش از ۶۰ نفر از دانشجویان نخبه را تحت حمایت قرار داده و از واحدهای برتر مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی است.

خبرنگار مردان آتش مطلع شد که مشتری اصلی نرم‌افزارهای تولید این شرکت ایرانی، خارجی‌ها هستند که ۶۰ درصد آنها را آمریکایی‌ها تشکیل می‌دهند و از آنجا که تحریم‌ها مانع فروش محصولات شرکت حمید رضازاده به مشتریان خارجی شده بود، وی برای حل این مسئله با هزینه شخصی و بدون استفاده از امکانات دولتی به خارج سفر کرده و این سفر نیز مهاجرت نبوده و وی در ماه‌های آینده به ایران باز می گردد.

به گزارش مردان آتش فیلم زیر که مربوط هفت سال قبل است، حمید رضازاده را نشان می‌دهد که به‌عنوان کارآفرین برتر به مردان آتشمه پایش تلویزیون دعوت شده بود.

انتهای پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس ۲ رای موافق و ۰ رای مخالف

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 261 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 9 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.